بانک سپه
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک سپه بانک سپه بانک سپه بانک سپه

بانک سپه
درحال حاضر من کلیه مستندات را به همراه فرم های تکمیل شده دراختیار دارم ، در این مرحله چه اقدامی باید انجام دهم؟شما می بانک سپه توانید به یکی از دفاتر خدماتی ارائه دهنده خدمات همراه اول یا یکی از دفاتر روستایی مراجعه نمایید.(کلیه این دفاتر مجهز به لوگوی جیرینگ هستند.)همچنین می توانید مدارک خود را از طریق ایمیل به آدرس ذیل ارسال نمایید.اطمینان حاصل نمایید کلیه مدارک شرح داده شده در قسمت های قبل را به همراه داشته باشید یا ارسال نمایید.
8080 Port بانک سپه
هیچکس تنها نیست...همراه‌اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن‌همراه در خاورمیانه و با پوشش‌دهی گسترده در ایران اقدام به ارائه سرویس کیف پول همراه نموده است. پوشش‌دهی و زیرساختهای گسترده همراه‌اول باعث می‌شود به راحتی در تمامی مناطق ایران بتوانید از خدمات جیرینگ بانک سپه بهره‌مند شوید. تنها کافی است سیم‌کارت (اعتباری یا دائم) همراه‌اول داشته باشید تا کلیه امور مالی خود را با سهولت و آرامش خاطر انجام دهید.

در حال حاضر، کلیپ های ویدیویی، زنگهای تروتون، بازی ها و تم ها با این روش ارسال می گردند. بدیهی است برای دریافت این محصولات باید رمز ورود داشته باشید.توجه: با در نظر گرفتن این نکته که محصولات بانک سپه WAP Push از طریق GPRS دریافت می شوند، امکان دارد با یک بار کلیک کردن موفق به دریافت فایل نشوید، بنابراین در مورد تم ها، زنگ های تروتون، ویدیوها، بازی ها و نرم افزارها، مجدداً امتحان کنید تا فایل مورد نظر برای شما ارسال شود. توجه داشته باشید شما میتوانید برای مدت 24 ساعت و هرچندبار که بخواهید برای دانلود کردن لینک مورد نظر اقدام نمایید؛ زیرا هزینه محصول مورد نظرفقط یکبار ، و با اولین تلاش برای دریافت، ازحساب شما کاسته می شود.
برای شروع یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید. . بلافاصله پس از اولین خرید، آهنگ پیشواز شما فعال می شود!!! با درخواست خرید آهنگ مورد نظر خود، هزینه مشخص مربوط به آن، برای استفاده در یک دوره ۳۰ روزه به حساب شما منظور می گردد! برای خرید می توانید از بانک سپه یکی از روشهای زیر استفاده کنید : • فهرست کد های آهنگ پیشواز را در پورتال آهنگ پیشواز مشاهده کنيد.• کد آهنگ مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ بفرستید.
بانک سپه

7. باز انتشار و ارتباط( بانک سپه لینك) به محتوای مجرمانه تارنماها و نشانی های اینترنتی مسدود شده، نشریات توقیف شده و رسانه های وابسته به گروهها و جریانات منحرف و غیر قانونی

گام های بانک سپه دريافت جوايز :گام اول: مراجعه به سايت همراه اول و جستجوی شماره تلفن در ليست برندگان طرحگام دوم: چنانچه نام شما جزو اسامی قابل مشاهده در لیست است، شما يکی از برندگان جوايز ما هستيد .گام سوم: جوايز غیرنقدی شامل سیم کارت اعتباری، گوشی تلفن همراه سامسونگ، تلویزیون هوشمند سامسونگ ، گوشی تلفن همراه هوشمند سامسونگ، تب لت، لپ تاپ از طريق شرکت پست توزيع می گردد.
بانک سپه
چگونه پذیرنده جیرینگ شویم؟ به قسمت عاملین فروش جیرینگ خوش آمدید!چرا باید یک عامل فروش جیرینگ شوید؟ سودمندی : عاملین فروش به ازای هر عملیاتی که برای مشترک انجام می دهند سود تعلق می گیرد، همچنین کسب درآمد درصورتیکه عامل فعال سیستم جیرینگ باشید.دردسترس بودن: دردسترس بودن سرویس در هر منطقه ای مانند پوشش شبکه MCIکه 93% ایران را تحت پوشش قرار می دهد.آسانی و راحتی سرویس برای استفاده ! در هر مکان که شما از تلفن همراهتان استفاده می کنید از سرویس جیرینگ هم می توانید استفاده کنید.کاربر پسند بودن:سرویس آسان برای استفاده که به هیچ تلفن ثابت و سیمی نیاز ندارد تجهیزات کاغذی مورد نیاز نیست.کاملا شخصی است و هر کسی می تواند از آن استفاده بانک سپه نماید.
بانک سپه
Irancell-GPRS Connection Name بانک سپه
بانک سپه
تحریص و تشویق افراد و گروهها به ارتكاب اعمالی علیه امنیت، حیثیت و منافع جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از كشور(بند 5 ماده 6 قانون مطبوعات) تبلیغ به نفع گروهها و سازمانهای مخالف نظام بانک سپه جمهوری اسلامی ایران( ماده 500 قانون مجازات اسلامی) فاش نمودن و انتشار غیر مجاز اسناد و دستورها و مسایل محرمانه و سری دولتی و عمومی ( بند 6 ماده قانون مطبوعات و مواد 2 و 3 قانون مجازات انتشار و افشای اسناد محرمانه و سری دولتی و ماده 3 قانون جرایم رایانه ای) فاش نمودن و انتشار غیر مجاز اسرار نیروهای مسلح (بند 6 ماده قانون مطبوعات)
مشترک نباید از خدمات سایت پردیس جهت انتشار مطالب خلاف واقع، هرزنامه، محتواهای نامناسب برای عموم، محتواهای مخرب (مثل ویروس و دیگر بدافزارها) استفاده نماید. در این صورت پردیس مجاز به مسدود نمودن خدمات یا حساب کاربری مشترک می‌باشد. پردیس مجاز به فیلتر نمودن پیام‌های ارسالی و دریافتی مشترک براساس محتواهای ممنوع شده‌ی ذکر شده در قوانین فوق و یا قوانین کلی کشور می‌باشد. پردیس بانک سپه مجاز به ارائه‌ی کلیه‌ی اطلاعات شخصی و عمومی کاربر به مراجع قضایی ذیصلاح می‌باشد.
Value Item بانک سپه
• یکی دیگر از خصوصیات بارز مرکز تماس ما ، تحت نظر گرفتن دقیق اپراتورها توسط سیستم یکپارچه سازی کامپیوتر – تلفن (CTI)است که ارزیابی الکترونیکی اپراتورها را سهولت می‌بخشد. این سیستم به طور مداوم اطلاعات مربوط به بازدهی و عملکرد اپراتورها را در اختیار تیم مدیریتی ایرانسل قرار می‌دهد. اطلاعات "سخت" مثل تعداد تماسهای دریافت شده توسط اپراتورها و تعداد اشتباهات آنها و همچنین اطلاعات "نرم" نظیر تکنیک های فروش و بانک سپه لحن صدای اپراتور، اصولی هستند که خدمات اپراتورها بر اساس آنها ارزیابی می‌گردد.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: